łączymy wszystkie strony biobiznesu od 20 lat
BGI Europe-Health Division

BGI Institute, jedno z największych centrów genomiki na świecie, zostało założone w Pekinie 9 września 1999 r. z misją uczestnictwa w projekcie poznania genomu ludzkiego (Human Genome Project) i wciąż jest  czołowym partnerem naukowym dla światowej społeczności badawczej. Celem firmy BGI jest stworzenie łatwo dostępnej platformy naukowej poprzez inwestycje w infrastrukturę, wykorzystując najnowsze technologie i wiedzę ekspertów z dziedziny bioinformatyki.

Firma BGI stoworzyła wysokie standardy na styku nauki i biznesu , dostarczająć z niezwykłą dokładnością i wydajnością wyniki innowacyjnych badań o szerokim profilu, które przyniosły ponad 170 publikacji w najwyżej rankingowanych czasopismach takich jak ”Nature” czy ”Science”.

Centrala”BGI Europe” wraz z laboratoriami zlokalizowanymi w Kopenhadze tworzą sieć współpracy z wiodącymi akademickimi i rządowymi instytucjami badawczymi, jak również światowej sławy firmami działąjącymi  w obszarach biotechnologii i farmacji.

Nasze platformy technologiczne obejmujące wielkoskalowe sekwencjonowanie genomowe, umożliwiają przetwarzanie informacji biologicznych  oraz wykorzystywanie technologii w dziedzinie zdrowia ludzkiego i diagnostyki. Profesjonalne usługi w zakresie planowania rodziny zostały udostępnione poprzez  oparcowanie nieinwazyjnych testów w kierunku wykrywania trisomii płodu oraz testów w kierunku chorób genetycznych.

Wspierane przezsilną infrastrukturę technologiczną i najnowsze osiągnięcia badań naukowych w dziedzinie genomiki, ”BGI Europe” zobowiązuje się do pracy nad poprawą poziomu opeki zdrowotnej, wnosząc wiele propozycji zaawansowanych testów diagnostycznych.

Wraz z dynamicznym wzrostem rozszerzamy obszar współpracy o kraje europy środkowej i wschodniej. W krótce zostaną otwarte przedstawicielstwa firmy w tych krajach w tym także w Polsce.

Łukasz Brejankowski