SIGMA-ALDRICH Sp. z o.o.

Główny email: plcustsv@sial.com

Strona www: http://www.sigma-aldrich.com

Wyślij zapytanie ofertowe
SIGMA-ALDRICH Sp. z o.o.

Sigma-Aldrich Sp. z o.o. jest jednym z 40-tu oddziałów Korporacji Sigma-Aldrich na świecie – jednego z największych producentów i dostawców 85 000 odczynników chemicznych, analitycznych, biochemikaliów i akcesoriów do wszystkich rodzajów chromatografii, 15 000 produktów z zakresu sprzętu laboratoryjnego oraz surowców chemicznych swoich renomowanych marek: Sigma, Aldrich, Fluka, Supelco i Isotec.

Biochemikalia, synteza oligonukleotydów, odczynniki chemiczne i ich zestawy do badań w naukach przyrodniczych, biomedycznych oraz w wysoko rozwiniętych technologiach, takich jak: hodowle tkankowe, genomika, genomika funkcjonalna, proteomika, metabolomika, sygnalizacja komórkowa, immunochemia, chemia organiczna i inżynieria nowych materiałów.

Aleksander Jankowski