Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
III Krajowy Kongres Producentów Innowacyjnych Kosmetyków, Beauty Innovations 2011
29.03.2011
Anna Nalazek

Prelegent:Anna Nalazek – Prezes Zarządu Intuition Polska, Brand Innovation Consultancy

 

Tytuł wystąpienia: Marki kosmetyków w nowym świecie kobiet

 

Aby innowacje marek kosmetyków były prawdziwą wartością dodaną dla konsumentów, muszą być adekwatne wobec nowych potrzeb, zarówno tych funkcjonalnych, związanych
z pielęgnacją urody i zachowaniem młodości skóry, jak i tych o wymiarze emocjonalnym… Aby właściwie zaadresować te potrzeby poprzez innowację, trzeba dobrze zrozumieć świat wartości współczesnych kobiet…

 

 

Streszczenie prezentacji

 

Polki stają się znaczącą grupą nabywców: jest ich więcej niż mężczyzn, dłużej żyją, stają się finansowo i mentalnie coraz bardziej niezależne, mają własne aspiracje i ambicje oraz inną niż kiedyś koncepcję kobiecości i własnej roli w świecie. Jednocześnie zmienia się również ich podejście
do piękna, urody i związanej z nimi pielęgnacji, a potrzeby w tym zakresie zyskuję o wiele głębszy
i bardziej złożony wymiar…

 

Współczesne kobiety to kluczowa grupa docelowa dla marek z praktycznie wszystkich kategorii,
a szczególnie z branży kosmetycznej. To konsumentki dysponujące coraz większymi środkami na własne potrzeby, ale jednocześnie coraz bardziej świadome i wymagające, które oczekują, że marki będą coraz adekwatniej odpowiadać na ich wielowymiarowe, związane ze złożonym życiem potrzeby, że dostrzegą w nich zarówno oddane żony i matki, jak i bizneswoman czy delikatne, wymagające opieki kobiety. Niestety w komunikacji marketingowej nadal często spotykamy się z utrwalanymi przez lata stereotypami związanymi z płcią.

 

W prezentacji przedstawimy w jaki sposób zmienia się pozycja, wizerunek i potrzeby współczesnych kobiet, w jaki sposób odnoszą się dziś one do pojęcia urody i piękna oraz czego oczekują od marek kosmetycznych. Odpowiemy na niezmiernie ważne pytanie jak budować marki z misją i wizją
w oparciu o trendy społeczno-kulturowe dotyczące świata kobiet i głębsze zrozumienie kobiety-konsumenta jako człowieka.

 

Brand Innovation Consultancy

Intuition Polska Sp.z o.o.
ul. Żurawia 2 lok.44, 00-503 Warszawa             

tel.: +48 (0) 22 887 77 80,  fax: +48 (0) 22  887 77 81
intuition@intuition.pl,   www.intuition.pl

                                                                                             

KOMENTARZE
Newsletter