NEOLONE PH 100 - nowoczesny konserwant od Dow Microbial Control
15.04.2010
Zabezpieczenie gotowego wyrobu kosmetycznego przed zakażeniem mikrobiologicznym jest jednym z najważniejszych zadań, jakie stoi przed producentem, albowiem dobór odpowiedniego układu konserwującego bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo stosowania kosmetyku.

Dow Microbial Control- członek grupy biznesowej The Dow Chemical Company- wprowadza na rynek nowy konserwant o szerokim spektrum aktywności mikrobiologicznej, o nazwie handlowej NEOLONE PH 100. Surowiec ten charakteryzuje się wysokim stopniem czystości, opiera się na pojedynczej substancji aktywnej w postaci fenoksyetanolu, nie uwalnia formaldehydu, jest odpowiedni dla kosmetyków zawierających w swym składzie awobenzon, emulgatory, spc czy pirytionianu cynku, jest doskonałym dodatkiem o działaniu antymikrobowym dla szerokiej gamy kosmetyków:

• produkty pielęgnacyjne dla dzieci
• produkty Hair Care- odżywki, szampony
• kosmetyka biała- kremy, balsamy

NEOLONE PH 100 jest skuteczny względem bakterii, grzybów i pleśni, działa w szerokim zakresie pH od 4 do 8, już jego niskie stężenia pozwalają na zachowanie skutecznej ochrony mikrobiologicznej, jest rozpuszczalny w wodzie i tłuszczach, posiada również wysoką wydajność w zastosowaniach w połączeniu z innymi środkami konserwującymi.