Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Wstępne wyniki za 2010 Grupy Beiersdorf
11.01.2011

Wstępne wyniki Grupy w 2010 r. pokazują, nominalny wzrost sprzedaży o 7,7%, do € 6.192 mln EUR (rok poprzedni: € 5.748 mln EUR).  Sprzedaż like-for-like, wzrosła o 3,1% w ubiegłym roku. Skorygowany EBIT(zysk operacyjny) (z wyjątkiem szczególnych okoliczności) wzrósł do około 697 milionów € (w poprzednim roku: € 587 milionów), podczas gdy odpowiednia marża EBIT wyniosła 11,3% (poprzedni rok: 10,2%).

Sprzedaż w segmencie Consumer Business (organic) wzrosła o 1,6% do € 5.320 mln EUR (rok poprzedni: € 5.011 mln EUR). Jednak wydajność na światowych rynkach konsumenckich  różniła się w znaczącym stopniu. Biznes w Wielkiej Brytanii i Rosji spisał się bardzo dobrze, podczas gdy w innych krajach europejskich wyniki były zróżnicowane. Segmencie Consumer Business zarejestrowano szczególnie silny wzrost w Ameryce Północnej i Łacińskiej. Sprzedaż w regionie Afryki,  Azji i Australii wzrósł nieznacznie w stosunku do poprzedniego roku.


O Grupie Beiersdorf :

Firma Beiersdorf stała się globalną firmą, której działalność koncentruje się na światowym rosnącym rynku produktów do pielęgnacji skóry. Beiersdorf to największa niemiecka firma kosmetyczna, która w skali światowej rozwija się szybciej niż rynek. Podstawą sukcesu firmy są jej cieszące się powodzeniem marki i regiony cechujące się wyższym niż przeciętny potencjałem wzrostu, związane z tym ścisłe zorientowanie na potrzeby lokalnych konsumentów, zoptymalizowany łańcuch dostaw i ekspertyza zarządcza w efektywnych strukturach organizacyjnych
 

 Źródło:Beiersdorf preliminary business results 2010.

Oprac.:Marta Kłopotowska
 

KOMENTARZE
Newsletter